Pagina's

woensdag 20 oktober 2010

Dagboek deel 1: maandag 18 oktober

Maandag 18 oktober: de laatste voorbereidingen
Het begint op te schieten: morgen is het zover. Vandaag stond er een leuk artikel in de Stentor over mijn WK deelname. Ook stond er een foto bij, van een training met Mark Dvoretsky.
Ik heb vandaag ook gesproken met Omroep Gelderland. Morgenvroeg om half 7, onderweg naar de trein die naar Schiphol gaat, zullen ze me bellen. Vandaag alvast wat vragen voorbereid.
Merijn kwam vandaag langs om een laatste voorbereidende trainingssessie te doen. We hebben drie uur lang vooral het zwartrepertoire tegen 1. d4 bekeken.
Op de toernooisite staat eindelijk de echte deelnemerslijst, met ratings. In de groep t/m 12 jaar zijn er 161 deelnemers, en ik ben als 36e geplaatst (FIDE 1991).
Colin Stolwijk, mijn kamergenoot die ook in deze groep speelt, heeft nog geen FIDE rating. De Pool Duda, waar ik op het WK van 2007 van verloor, en die in 2008 wereldkampioen werd in Vietnam, staat als 2e geplaatst (2247). Steinberg Nitzan uit Israel (2263) staat als eerste geplaatst.
Van Thomasb98

0 reacties:

Pageviews vorige maand